Companii

Cavaliere, plan de vanzari de 10 mil. euro in 2007

09.08.2007, 19:53 29

Compania Romanian Distribution Group, care detine brandul Cavaliere, unul dintre principalii jucatori pe piata de vestimentatie masculina din Romania, va investi 0, 3 mil de euro in urmatoarea jumatate de an pentru deschiderea a 6 magazine. Cu aceste noi locatii, compania ar putea ajunge la o cifra de afaceri de peste 10 mil. euro in 2007 si 13 mil. de euro in 2008.
"Magazinele vor fi deschise in urmatoarele 6 luni in Baneasa , Brasov, Cluj, Iasi, Constanta, Alba-Iulia. Vom incepe si colaborarea in regim de franciza, primul magazin de acest gen urmand a fi deschis la Baia Mare, chiar in luna august. Costul mediu al amenajarii unui magazin este de 50.000 de euro, fara fondul de marfa", afirma Ada Pirvu, coordonator de marketing al Cavaliere.
Conform datelor companiei, primul magazin Cavaliere s-a deschis in 2002, iar in prezent exista 21 de magazine. Odata cu extinderea retelei de distributie se va mari si suprafata fiecarui magazin Cavaliere:
"In ceea ce priveste evolutia suprafetei magazinelor Cavaliere, in 2007, fata de 2006, la sfarsitul anului acesta va fi cu 33% mai mare decat anul trecut, urmand ca la inceputul lui 2008 sa creasca cu inca 10%", declara Pirvu.
Dupa cum afirma Pirvu, marirea suprafetei fiecarui magazin va implica diversificarea gamei de produse si o crestere a volumului de vestimentatie casual pana la mai mult de 50% din colectie.
Businessul companiei a avut o crestere sustinuta in ultimii ani, ajungand de 2,3 mil. euro in 2005, potrivit datelor existente pe site-ul Ministerului Finantelor.
La nivelul lunii iunie 2007 s-a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 48% fata de iunie 2006, potrivit informatiilor furnizate de reprezentantii companiei.
Daca in primii trei ani de la infiintare, principalele activitati ale companiei au fost cele de import si distributie cu ochelari de soare, iar ulterior de import de articole vestimentare, in 1998 s-a inceput productia de cravate, in acel an realizandu-se o cifra de afaceri de aproximativ 80.000 euro. Evolutia companiei se poate observa si din punctul de vedere al numarului de angajati. In 1999 erau numai 16 angajati, in 2005 numarul lor a crescut la 82, pentru ca in doi ani sa se dubleze, ajungand la 165, potrivit Ministerului Finantelor. Actionarii Romanian Distribution Group sunt Monica Toader Caluda (50%), Deli Priscoli Pirolamo (35%), Nicolae Toader Caluda (15%).
Principalii competitori ai Cavaliere sunt Bigotti, Dinasty si Steilmann. Politica de extindere este urmata si de acestia, Steilmann, spre exemplu, avand in plan deschiderea a noua magazine anul acesta, potrivit unor declaratii anterioare ale acestora.
Retailul de imbracaminte si incaltaminte din Romania este in continua expansiune, fiind impulsionat de dezvoltarea retelei de centre comerciale. Astfel, se asteapta intrarea unor lanturi internationale care vor consolida piata, dar vor contribui si la intensificarea concurentei.
Printre retailerii de imbracaminte care si-au anuntat intrarea pe piata locala se numara lantul de imbracaminte german Takko sau cel estonian Baltika.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO