Brandul italian Stefanel - care a deschis porţile retailului de modă în România la începutul anilor ’90, când alte nume internaţionale nici nu se gândeau să pună piaţa locală pe harta lor - negociază deschiderea unui magazin stradal în Sibiu, al patrulea al companiei în România, încurajat de rezultatele flagshipstore-ului din Piaţa Romană din Capitală.
Înainte de a veni în cadrul retailerului italian românca a lucrat timp de doi ani şi jumâtate pentru un alt retailer de modă, BSB Fashion. Din septembrie până în decembrie 2006 ea a fost director administrativ, iar apoi până în martie 2009 a condus retailerul din poziţia de country manager.
Relaţia ei cu moda a început încă din 1996, când s-a angajat în cadrul Just Jeans Trading, care deţinea licenţa pentru brandul britanic Lee Cooper. Timp de opt ani (1996-2004) ea a ocupat funcţia de primary accountant. Ulterior, alţi doi ani a lucrat în cadrul LCR Jeans Group, care adusese pe piaţă franciza Lee Cooper. Iniţial ea a fost manager de magazin, iar ulterior executive assistant.
Este absolventă a Universităţii Artifex.
Cornelia Nicolae spune că speră ca şi în Bucureşti să se dezvolte o zonă pietonală cu magazine, aşa cum există în cele mai importante capitale europene dar şi în alte oraşe din România, ca Braşov sau Sibiu. România este însă o ţară a mallurilor, cei mai mulţi români preferând să îşi facă shoppingul în centre comerciale unde au avantajul parcării. Prin comparaţie cu Parisul, unde există Champs Elysees, sau cu Milano, unde Via Della Spiga „geme“ de clienţi şi de chiriaşi, în Bucureşti arterele comerciale sunt pe jumătate goale. Astfel, atât Calea Victoriei, cât şi Calea Dorobanţilor au reuşit să atragă branduri de lux, însă în continuare o mare parte din spaţii sunt goale.
„Stefanel este cel mai longeviv brand de fashion care a intrat pe piaţa din România şi rămâne în continuare un brand de nişă. În anul 2014 am pariat pe servicii premium (consultanţi vestimentari, cafea servită clientelor din magazinul din Piaţa Romană - n. red.) şi am obţinut o cifră de afaceri de aproximativ 6 mil. euro.“ În 2013 afacerile companiei s-au apropiat de 5 mil. euro, potrivit datelor publice. „Anul acesta a debutat cu rezultate pozitive faţă de 2014.“