Companii

Cine este Pepco, discounterul polonez de modă care s-a listat la Bursa de la Varşovia: Grupul este liderul pieţei de fashion din România, cu peste 320 de magazine şi afaceri 1,4 mld. lei în 2020

Pe piaţa locală, Pepco a deschis prima unitate în 2015 şi a pariat apoi pe o expansiune rapidă, România ajungând să depăşească rapid pieţe mai vechi precum Cehia şi Ungaria.

Pe piaţa locală, Pepco a deschis prima unitate în 2015 şi a pariat apoi pe o expansiune rapidă, România ajungând să depăşească rapid pieţe mai vechi precum Cehia şi Ungaria.

Autor: Cristina Roşca

30.05.2021, 16:19 16037

♦ Compania s-a listat pe 26 mai pe Bursa din capitala Poloniei şi a fost evaluată la 6,3 mld. dolari (5,2 mld. euro), cel mai mare IPO de la Varşovia din 2021, conform Reuters.

Discounterul de modă Pepco şi-a majorat vânzările din România anul trecut, în plină pandemie, cu 2,4%, până la un pas de 1,4 mld. lei (285 mil. euro). Compania şi-a consolidat astfel poziţia de lider al pieţei locale de modă la nivel de brand după ce competitorii H&M sau Zara au fost afectaţi de criza economico-sanitară, conform datelor ZF. Spre exemplu, afacerile H&M

s-au prăbuşit cu o treime în 2020 la 680 mil. lei. La nivel de grup, cu opt branduri operate separat, Inditex, proprietarul Zara, este în continuare lider. Spaniolii însă operează fiecare brand pe o entitate fiscală distinctă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO