Companii

Coca-Cola pierde teren în România în faţa concurenţei. Vânzările continuă să scadă: minus 10% în al doilea trimestru

Coca-Cola pierde teren în România în faţa...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

07.08.2014, 11:23 465

Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a avut o scădere de 10% a volumelor în trimestrul doi (29 martie- 27 iunie), după ce şi primele trei luni ale anului au adus un minus de până la 10% (high single digit).

Scăderea volumelor este pusă pe seama presiunii promoţiilor competitorilor, dar şi a mediul comercial dificil. Cele mai agresive promoţii le-a făcut principalul competitor – PepsiCo, care pe lângă creşterea dimensiunii sticlelor (de exemplu de la 2,5 litri la 2,75 litri) sau „cumperi 2,5 litri şi plăteşti doar 2 litri”, a mai venit şi cu o ediţie limitată şi noi sortimente de produse.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO