Companii

Cum arată viitorul curieratului? Sustenabilitatea, livrarea rapidă şi dezvoltarea reţelelor de lockere vor fi noile standarde ale pieţei de care jucătorii ar trebui să ţină cont

Promisiunile curierilor de a livra cât mai repede coletele ar trebui să vină la pachet cu modul în care fac acest lucru, mai exact cu sustenabilitatea serviciilor lor.

Promisiunile curierilor de a livra cât mai repede coletele ar trebui să vină la pachet cu modul în care fac acest lucru, mai exact cu sustenabilitatea serviciilor lor.

Autor: Miruna Diaconu

01.03.2022, 17:20 157

În ultimii ani, pe fondul creşterii comerţului online, companiile de curierat au început să dezvolte din ce în ce mai mult reţelele de lockere, care înregistrează un grad de adopţie în creştere.

Sustenabilitatea, livrarea cât mai rapidă a coletelor şi oferirea a cât mai multor servicii de livrare, implicit dezvoltarea reţelei de lockere, reprezintă câteva din stan­dardele de care trebuie să ţină cont jucătorii din piaţă pentru a putea rămâne încă relevanţi.

Toate aceste lucruri nu pot fi realizate fără investiţii în tehnologie şi digitalizare, tocmai de aceea viitorul curieratului este construit pe acest pilon. Totodată, digitalizarea le permite actorilor din piaţă o scalare rapidă a businessului, prin care ar putea răspunde noilor nevoi ale consumatorilor. „Singurul mod prin care poţi crea valoare pentru consumatorii actuali şi pentru cei din viitor este să foloseşti tehnologia pentru a oferi confort şi convenienţă. Pentru noi, digitalizarea a fost întot­deauna coloana vertebrală pe care ne-am construit modelul de operare şi care ne-a permis să venim cu promisiunea livrării în aceeaşi zi (Same Day)“, spune Lucian Baltaru, CEO al companiei de curierat Sameday.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO