Companii

Divizia Gerocossen Natural a inregistrat vanzari mai mari cu 54%

07.03.2007, 18:38 24

Producatorul local de cosmetice Gerocossen a anuntat ca produsele din gama Gerocossen Natural au inregistrat o crestere a vanzarilor de 54% in 2006, comparativ cu anul precedent. Potrivit unui studiu efectuat de agentia de cercetare AC Nielsen si citat de companie, Gerocossen s-a situat anul trecut pe locul trei in clasamentul produselor anti-imbatranire, devansata de Nivea Visage si gama Gerovital de la Farmec. Potrivit aceluiasi studiu citat de companie, Gerocossen ocupa intre preferintele consumatorilor locul 5 ca si producator si locul 4 ca brand in ceea ce priveste produsele cosmetice pentru fata si pentru ochi. Vanzarea de vopsele de par, principala divizie a companiei, reprezinta 60% din cifra de afaceri a companiei, care anul trecut a fost estimata in jurul a 3 mil. euro. Pentru anul in curs, reprezentantii companiei au declarat ca si-au propus o crestere in ritmul pietei, care este estimat la 15%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO