♦ Delta Dunării are potenţialul de a atrage 1 milion de turişti, dacă s-ar prelungi sezonul turistic şi dacă turiştii ar începe să vină în număr mai mare şi în timpul săptămânii, nu doar în weekend.
Dragoş Cătălinoiu, proprietarul platformei ViziteazăDelta.ro, spune că cererea pentru segmentul corporate revine, astfel că multe companii se află în discuţii cu hotelierii pentru organizarea unor team-buildinguri în perioada septembrie – octombrie. Din acest punct de vedere, luna septembrie ar putea fi cea mai bună lună de la începutul pandemiei pentru hotelierii din Delta Dunării.
„În lunile iulie şi august au fost foarte mulţi turişti în Delta Dunării, gradul de ocupare a fost în jur de 90%, însă sezonul care aici începe în luna aprilie nu a fost la fel de bun ca în anii de dinainte de pandemie. Hotelierii nu pot supravieţui doar cu încasările de pe două luni. încem să îşi revină team-buildingurile, dar sunt grupuri mai mici, de doar 10-20 de persoane, iar înainte de pandemie media era de 50-100 de persoane. Companiile acum organizează team-buildinguri pe departamente”, spune pentru ZF Dragoş Cătălinoiu, proprietarul platformei ViziteazăDelta.ro.