Companii

După Afaceri. O serie de antreprenori locali au dezvoltat un concept HoReCa în plină pandemie pariind pe ideea pe slow entertainment. Cu ce vin nou?

După Afaceri. O serie de antreprenori locali au...

Autor: Roxana Petrescu

13.10.2020, 18:15 484

Un loc destinat socializării într-o perioadă de distanţare socială poate părea un pariu cel puţin exotic, dar sunt şi antreprenori care văd acum o oportunitate pentru a lansa tendinţe. Proiectul /re.kol’ta/, concentrat pe zona de vinuri, cafea de specialitate şi gustări vine să aducă pe piaţa locală un nou concept, acela de slow entertainment, numele ales fiind o conincidenţă savuroasă cu bogăţia anotimpului abia început.

„Numele proiectului este declinat din concept – un spaţiu în care să concentrăm idei simple, funcţionale şi creative. Momentul recoltei este primul moment cu adevărat important în care poţi controla calitatea produsului. Este esenţial pentru gust“, spune Iani Cîju, unul dintre acţionarii Rekolta, local recent deschis în zona Floreasca, una dintre cele mai efervescente din Bucureşti.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO