Avansul s-a datorat lărgirii portofoliului de produse (şapte noiproduse de la începutul anului), lunilor mai călduroase de iarnă,dar şi creşterii ponderii renovărilor în sectorul construcţiilor."Cea mai importantă evoluţie a fost înregistrată de divizia deadezivi, unde vânzările au crescut cu 56%", a declaratGuzu.
În prezent, divizia de profile metalice generează 55% din business,în timp ce adezivii şi mortarele uscate asigură 30%, iar vopseaua -10%.
Duraziv are în plan pentru anul acesta investiţii de 3,5 milioanede euro în linii noi de mortare uscate şi vopsea.
Guzu a vândut în etape participaţia pe care o deţinea laproducătorul de vopsele Fabryo către fondul de investiţii suedezOresa Ventures, din care a obţinut circa 20 mil. euro, suma fiindreinvestită în compania Duraziv şi în producţia de vin şi fructe şio cramă în localitatea Panciu.
Duraziv, fosta Bau Profil, a intrat pe piaţa adezivilor în 2009,după ce Guzu a investit 7 mil. euro în construcţia unei fabrici laPopeşti-Leordeni.
Ulterior, la mijlocul anului 2010, Guzu a decis să intre din nou pepiaţa de vopsele cu Duraziv, după ce în luna februarie a anuluitrecut a expirat clauza de noncompetiţie din contractul încheiat cufondul de investiţii Oresa Ventures, care îi interzicea timp de unan să reintre în această industrie.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels