Companii

ERC dezvolta o retea de magazine de discount cu produse non-food

25.02.2008, 19:56 201

European Retail Commerce (ERC) intentioneaza sa dezvolte prima retea de magazine de discount cu produse nealimentare de pe piata romaneasca, Venga, planurile firmei incluzand deschiderea a 50 de unitati de acest tip pana la sfarsitul lui 2012. "Am putea deschide 50 de magazine in Romania pana la sfarsitul lui 2012, dintre care 10 unitati in Bucuresti si 40 in restul tarii", a declarat directorul general al firmei, Petrut Stoica. Firma detine in prezent trei unitati in Bucuresti si urmeaza sa inaugureze la inceputul lunii martie al patrulea magazin la Ploiesti. Investitia medie intr-o unitate comerciala este de circa 300.000 de euro. Firma intentioneaza sa atraga noi investitori pentru a accelera ritmul de dezvoltare. In prezent, ERC este controlata de omul de afaceri german Michael Stolle, potrivit datelor Registrului Comertului. Principalii clienti vizati de proprietarii retelei Venga sunt persoanele cu venituri mici. Magazinele Venga au o suprafata medie de vanzare de 1.500 de metri patrati si un ansamblu variat de 10.000 de articole (echipamente pentru bucatarie, decoratiuni interioare, produse pentru curatenie si depozitare, imbracaminte, incaltaminte, produse pentru ingrijire personala, articole pentru copii, produse de bricolaj, hrana pentru animale de companie). Aproximativ 50-60% din produse sunt importate din Asia, in special din China. ERC a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de doua milioane de euro si isi propune afaceri de 6-8 milioane de euro pentru acest an si de 15 milioane de euro pentru 2009.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO