Companii

Ernst&Young: Românii intră din 2014 în competiţia internaţională „Antreprenorul Anului”

Autor: Claudia Medrega

13.05.2013, 20:57 98

Antreprenorii din România vor avea începând cu anul 2014 oportunitatea să intre în competiţie cu alţi antreprenori din lume în cadrul programului Entrepreneur Of The Year (EOY), derulat de Ernst & Young la nivel mondial. Ernst & Young (EY) România a anunţat afilierea la acest program internaţional, aducând astfel România în competiţia antreprenorială internaţională.

Programul EOY a fost demarat de Ernst & Young în 1986, în Statele Unite, iar în prezent se derulează în peste 50 de ţări şi premiază cei mai inovatori şi de succes antreprenori din lume. Deţinătorii titlului EOY derulează afaceri care generează, în medie, un venit de circa un miliard de dolari şi au o rată medie de creştere de peste 17% pe an.

”Entrepreneur of the Year este programul nostru global menit să recunoască şi să premieze antreprenorii de succes. Mai mult, este un demers prin care Ernst & Young oferă un cadru în care antreprenori, consultanţi şi specialişti din întreaga lume pun în comun idei şi perspective despre antreprenoriat  şi despre cum se poate crea un mediu în care inovarea şi creativitatea să producă prosperitate. Se generează idei, se creează o reţea de oportunitate pentru viitoare afaceri la care conectăm şi antreprenoriatul din România”, afirmă Bogdan Ion, Country Managing Partner la Ernst & Young România.

Acordarea titlului World Entrepreneur Of The Year are loc în cadrul unei ceremonii organizate, în fiecare an, la Monte Carlo. La eveniment participă antreprenorii selectaţi din fiecare din cele 50 de ţări înscrise în program. Candidaţii sunt evaluaţi de un juriu internaţional, format din deţinători ai titlului EOY din anii anteriori şi lideri de business din întreaga lume, în cadrul unor interviuri şi pe baza unor studii de caz dezvoltate de echipa fiecărei ţări participante.

Pentru acordarea titlului, juriul analizează fiecare candidatură pe baza a şase criterii, respectiv spiritul antreprenorial, performanţa financiară, direcţia strategică, inovarea, impactul global şi integritatea şi puterea personală de influenţare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO