Agenţia de turism Eximtur din Cluj a finalizat primele nouă luni cu afaceri de 27 milioane de euro, mai mult cu 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
"Ticketing-ul şi turismul extern au avut cele mai mari creşteri în primele trei trimestre", a transmis Noemi Hagan, purtătorul de cuvânt al agenţiei de turism.
Activitatea de rezervare-vânzare de bilete de avion şi business travel a însumat 55,5 milioane de lei (aproximativ 13 milioane de euro), în creştere cu 33% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2010 şi a reprezentat peste 48% din cifra de afaceri a firmei. Numărul de clienţi pentru acest segment a fost de 53.149 în primele nouă luni, cu o valoare medie a vânzărilor pe client de 1.148 lei (267 de euro). Încasările din vânzarea de servicii şi pachete pe destinaţii externe au crescut cu 28%, la 36,4 milioane de lei (circa 8,47 milioane euro) şi reprezintă peste 31% din cifra totală de afaceri.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels