Companii

FAN Courier: Clienţii din online ne-au adus o treime din business faţă de 5% în 2008

FAN Courier: Clienţii din online ne-au adus o treime din...

Autor: Mirabela Tiron

12.12.2013, 00:06 138
Adrian Mihai, unul dintre acţionarii FAN Courier, cea mai mare companie de cu­rierat cu capital românesc, face circa 19 mi­­lioane de euro în acest an din co­men­zile pri­mite de la ma­ga­zi­nele on­line, adică 30% din ci­fra de afaceri totală, acesta fiind motorul de creştere a businessului.
 
„Online-ul ne-a adus anul trecut circa 25% din cifra de afaceri totală, iar prin 2008 contribuia cu  un procent mult mai mic, de circa 5-10%. În criză au crescut foarte mult comenzile de la comercianţii online“, a spus pentru ZF Adrian Mihai.
 
În acest an, FAN Courier estimează afaceri de 275 mil. lei (62,5 mil. euro), în creş­tere cu 13,7% faţă de 2012, iar bu­getul pentru anul viitor este construit tot pe creş­tere. „Pentru 2014 aşteptăm o cifră de afa­ceri în creştere cu 10%. Estimăm că online-ul va genera 35% din cifra de afaceri totală.“
 
Contract cu magazinul online al Carrefour
 
Compania livrează în medie 65.000 de colete pe zi, însă în perioada cu promoţiile făcute de retailerii online de Black Friday compania a livrat 110.000 colete pe zi. Compania lucrează cu clienţi precum Carrefour online, pentru care este unic distribuitor, potrivit lui Mihai, dar şi cu eMag, PC Garage şi alte firme.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO