♦ Farmaciile Dona generează un business anual de 1,1 mld. lei, ceea ce înseamnă că vânzările brandurilor proprii ajung la 33 mil. lei anual.
Farmaciile Dona, al patrulea jucător din piaţa retailului de medicamente după numărul de farmacii şi rezultatele financiare, au dezvoltat începând din 2020 un brand propriu cu acelaşi nume, dezvoltându-se şi pe această nişă cu produse cum sunt suplimentele alimentare sau dispozitivele alimentare.
„Avem 36 de suplimente alimentare sub marca proprie, care acoperă principalele categorii de arii terapeutice, şi un număr de 60 de produse care se comercializează sub marca Farmacia Dona (geluri dezinfectante, diverse dispozitive medicale). Aproximativ 3% din vânzările din farmacii sunt reprezentate de aceasta categorie, dar suntem încă în faza de dezvoltare şi lansare de noi produse“, au transmis reprezentanţii Dona pentru ZF.
Compania nu a dorit să ofere informaţii privind producătorii mărcii Dona, însă pe site-ul farmaciei la un produs comercializat, Rivanol, apare ca producător Vitalia K SRL, un mic producător de medicamente din Prahova. Pe eticheta produsului apare informaţia potrivit căreia produsul a fost fabricat în România pentru Farmaciile Dona.