Companii

Farmec Cluj şi-a bugetat afaceri de 300 mil. lei în 2021: Asigurarea materiilor prime şi a ambalajelor necesare fabricării produselor cosmetice reprezintă o provocare. Pandemia a dus la o creştere a preţurilor şi a termenelor de livrare

Farmec Cluj s-a dezvoltat puternic în ultimul deceniu, atacând segmente de piaţă noi şi dezvoltând produse pentru a se lupta de la egal la egal cu giganţii străini pe o piaţă puternic concurenţială.

Farmec Cluj s-a dezvoltat puternic în ultimul deceniu, atacând segmente de piaţă noi şi dezvoltând produse pentru a se lupta de la egal la egal cu giganţii străini pe o piaţă puternic concurenţială.

Autor: Cristina Roşca

13.07.2021, 09:20 174

♦ Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj şi-a bugetat pentru acest an afaceri de aproape 300 mil. lei, în urcare uşoară faţă de 2020 ♦ Compania are un buget de investiţii dublu în 2021, de aproape 14 mil. lei.

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător local de cosmetice, are în plan pentru acest an investiţii în modernizarea şi achiziţionarea de echi­pamente pentru secţiile de pro­ducţie ale companiei, cu precă­dere pen­tru secţia dedicată produselor cosmetice.

„Totodată, compania va investi şi în achiziţionarea de echipamente IT pen­tru creşterea digitalizării opera­ţiu­nilor, precum şi în modernizarea de instalaţii şi echipamente, care vor permite reducerea consumului de utilităţi în procesul de producţie. Bani vor merge şi către construcţia unei noi staţii de tratare a apei rezi­duale mult mai performante, care va contribui la reducerea impactului asupra mediului al activităţii de pro­ducţie a companiei“, spun reprezen­tanţii Farmec.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO