Gerbrant de Boer, cel care a condus timp de opt ani si a facutdin filiala locala a grupului Friesland numarul unu pe piata delactate, vrea sa se intoarca in arena prin achizitii, de dataaceasta din pozitia de CEO al companiei ungare Sole-Mizo.
Printre companiile vizate se numara Prodlacta Brasov, potrivitunor surse din industrie care sustin ca Sole-Mizo a realizat dejaun audit la fabrica brasoveana.
"Nu doresc sa comentez", a fost raspunsul lui Gerbrant de Boer,40 de ani, care conduce o companie cu afaceri de 185 mil. euro, cu50 mil. euro peste cifra de afaceri a celui mai mare producator dinRomania, Friesland, in acelasi an. De Boer cunoaste piata locala delactate, deoarece in cei aproape opt ani in care s-a aflat laconducerea Friesland Romania a realizat patru tranzactii a carorvaloare a depasit 17 mil. euro si au asigurat Friesland primapozitie pe piata lactatelor. Ultima achizitionata, in urma cu cinciani, a fost Napolact din Cluj. Pe lista de achizitii a grupuluiungar s-ar putea afla si producatorul de lactate Brailact dinBraila, potrivit surselor citate, deoarece aceasta a fost unadintre companiile pe care De Boer intentiona sa le achizitionezeinca din perioada in care conducea filiala locala a grupuluiolandez Friesland. Reprezentantii Prodlacta, companie cu afaceri de16 mil. euro in 2008 si controlata in proportie de 48,8% deasociatia salariatilor, nu au raspuns solicitarii ZF pana lainchiderea editiei.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels