Companii

H&M a depăşit pragul de 100 mil. euro în al treilea an de prezenţă pe piaţă

H&M a depăşit pragul de 100 mil. euro în al treilea an...

Autor: Cristina Roşca

30.01.2014, 11:35 1474

Retailerul suedez H&M, intrat pe piaţa locală în primăvara lui 2011, a terminat anul trecut cu afaceri de 893 milioane de coroane suedeze (101 mil. euro), în creştere cu peste 40% faţă de anul trecut.

Anul financiar al suedezilor începe la 1 decembrie şi se termină la 30 noiembrie. La finalul anului financiar 2013 suedezii aveau 28 de magazine, cu 9 mai multe decât în urmă cu un an.

Astfel, H&M este singurul brand de modă care a atins pragul de 100 mil. euro. Grupul spaniol Inditex, liderul pieţei de modă, a depăşit acest nivel însă cu toate cele şapte branduri prezente în România, nu cu unul singur. Principalul competitor al H&M este Zara (din portofoliul Inditex) însă spaniolii nu au anunţat încă rezultatele pe 2013.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24