Companii

Henkel mizeaza pe o crestere de doua cifre a afacerilor

26.02.2009, 17:05 27

 

Henkel Romania, parte a grupului german Henkel, mizeaza in acest an pe o crestere a afacerilor de doua cifre, de la 590 de milioane de lei (circa 160 mil. euro) in 2008, in pofida mediului economic restrictiv, a declarat presedintele companiei, Liviu Sfrija. Anul trecut, ritmul de crestere al afacerilor, in lei, a fost de peste 25%. "Pentru acest an avem in vedere investitii in angajati, in marketing, in actiuni de responsabilitate sociala", a mai spus oficialul companiei. Andrei Dumitrescu, directorul de vanzari si marketing al diviziei de adezivi, a declarat la jumatatea lunii octombrie 2008 ca Henkel Romania ar putea renunta la proiectul privind constructia unei noi fabrici de adezivi, in Moldova, investitie estimata la zece milioane de euro, in contextul crizei financiare mondiale, care ar putea impiedica majorarea cererii pentru astfel de produse. Grupul german a raportat, miercuri, un profit net de 1,23 miliarde de euro pentru anul 2008, in crestere cu 31% fata de valoarea de 938 de milioane de euro din anul precedent, ca urmare a unui beneficiu exceptional de un miliard de euro obtinut prin vanzarea participatiei detinute la compania Ecolab. Veniturile au avansat cu 8,1%, la 14,13 miliarde de euro.
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO