Hipermarketul La Cocoş, deschis la final de 2020 în complexul Vitantis din Capitală, a obţinut în primele şapte luni din an vânzări de peste 20 de milioane de euro fără TVA. Ofialii companiei estimează pentru tot anul o cifră de afaceri de 35-40 mil. euro, similară celei din planurile iniţiale.
„Decembrie şi ianuarie au fost slăbuţe, dar acum vânzările lunare sunt de peste 2,5 ori mai mari ca atunci şi creştem de la lună la lună. A fost greu să îi aducem pe oameni iniţial, după ce spaţiul a stat gol multă vreme“, spune Florin Cislariu, managerul magazinului La Cocoş din Bucureşti.
Aici a funcţionat anterior un hipermarket Carrefour, închis însă în urmă cu mai bine de trei ani.
Sub brandul La Cocoş mai există o unitate în Ploieşti, ce a fost inaugurată în 2014. Ambele magazine sunt active pe formatul de hipermarketuri cu preţuri mici, investiţia iniţial într-un astfel de spaţiu fiind de 4-5 mil. euro.
Ambele unităţi merg spre vânzări cumulate de 105-110 mil. euro în 2021.
„La Ploieşti mergem spre 70 mil. euro vânzări, fără TVA, anul acesta. Ambele magazine merg bine. La Bucureşti mai e încă loc de creştere, suntem abia în primul an, în 2022 ne bugetăm un plus de 30-40%.“
La Cocoş este o afacere antreprenorială, controlată de Iulian Nica.