Companii

Honda Accord: repozitionare catre segmentul premium

Honda Accord: repozitionare catre segmentul premium

Click pentru imaginea marita

08.09.2008, 14:31 23

Odata cu lansarea celei de-a sasea generatii a modelului de clasa medie Accord, Honda a dorit sa marcheze si trecerea intr-un segment superior, mai apropiat de cel premium, din care fac parte BMW, Audi si Mercedes-Benz.
Din punctul de vedere al designului, desi multi sunt tentati sa spuna ca este doar un facelift al generatiei precedente, exista putine linii similare cu modelul anterior.
La interior se remarca cel mai bine apropierea de segmentul premium.
Cu toate ca finisarile mai trebuie imbunatatite pana a atinge nivelul unui Mercedes-Benz, acestea pot fi comparate cu cele dintr-un Audi A4. Sunt de apreciat scaunele mari, care ofera un grad ridicat de confort la drumuri lungi, dar si ergonomia comenzilor amplasate pe volan.
Modelul testat era echipat cu dieselul de 2,2 litri i-DTEC, care dezvolta 150 CP si un cuplu de 350 Nm la 2.000 rpm. Cu toate ca majoritatea competitorilor dispun de motoare de 2,0 litri care dezvolta intre 140 si 170 CP, propulsorul japonez s-a dovedit a fi mai economic decat acestea. Spre exemplu, in traficul urban consumul mediu indicat de computerul de bord nu a depasit valoarea de 7,5 litri/100 km, in conditiile in care alte modele concurente echipate cu dieseluri de 2,0 litri inregistrau chiar si un consum mediu de peste 10 litri.
Cutia de viteze cu sase trepte este una precisa, incurajand un stil de condus sportiv. In schimb, suspensia si directia masinii sunt orientate catre confort, dar fara a afecta tinuta de drum.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO