Companii

Îmbuteliatorul apei minerale Tuşnad a ajuns la afaceri de 64 mil. lei în 2019, plus 12%. Apemin Tuşnad îmbuteliază apă minerală naturală Tuşnad (carbogazificată şi slab carbogazificată), Artesia (apă minerală plată) şi Izvorul Ascuns (apă de masă carbogazificată şi plată)

Îmbuteliatorul apei minerale Tuşnad a ajuns la afaceri...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

21.01.2020, 20:10 681
Apemin Tuşnad, unul dintre cei mai mari zece îmbu­te­lia­tori de apă minerală naturală, a terminat anul 2019 cu o creştere de aproximativ 12% faţă de anul precedent, până la 64,3 mil. lei (peste 13 mil. euro), arată datele furnizate de companie.

„În 2019, a crescut şi volumul de vânzări, dar am avut şi o majorare de pre­ţuri în primăvară. Pentru 2020 esti­măm o creştere similară“, a spus Gyarfas Kurko, administrator şi ac­ţio­nar al Apemin Tuşnad. Compania a luat naştere în 1999 prin di­vi­zarea societăţii Perla Harghitei, care este la rândul ei unul din­tre cei mai mari producători de apă minerală. În 1996, Perla Harghitei se privatizează prin MEBO (trecând din proprietatea statului în cea a salariaţilor), operaţiune la care par­­ticipă familia Kurko, tată şi fiu. Gyarfas Kurko îl con­vinge trei ani mai târziu pe tatăl său Arpad să-i dea unul dintre centrele de pro­duc­ţie ale Perla Har­ghi­tei şi înfiinţează Ape­min Tuşnad, după cum po­vestea antre­pre­norul anterior pentru ZF.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO