Coca Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi, a realizat anul trecut vânzări în volum mai mari cu 5,6% faţă de anul precedent, arată datele din ultimul raport anual al companiei Coca-Cola Hellenic.
„Categoria de băuturi carbogazoase a avut o evoluţie bună la nivel global, iar inovaţiile au susţinut aceste performanţe cu lansări noi de arome precum Coca-Cola Peach şi baobab, lămâie şi zmeură. Schweppes şi-a continuat creşterea de peste 10% ( double-digit), fiind ajutat de lansarea produsului Herbal pineapple”, se arată în raportul citat.
Compania a raportat în 2018 (ultimele date disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe) o cifră de afaceri de 2,5 miliarde de lei (544 mil. euro), în creştere cu 14% faţă de anul precedent.
Coca-Cola HBC activează în 28 de ţări şi este controlat de Kar-Tess Holding (23% din acţiuni), o companie controlată la rândul său de familia David-Leventis şi The Coca-Cola Company (23% din acţiuni). În 2019, Coca-Cola Hellenic a înregistrat o creştere a volumelor de 3,3%, până la 2,2 miliarde de unit cases ( peste 12,4 miliarde de litri). Veniturile nete ale companiei s-au situat la peste 7 miliarde de euro, în creştere cu 5,5% faţă de anul anterior.