Companii

Jolidon isi extinde reteaua de magazine cu zece locatii

18.10.2007, 21:01 42

Producatorul clujean de lenjerie intima Jolidon, detinut de omul de afaceri Gabriel Carlig, a inregistrat in primele noua luni ale acestui an o cifra de afaceri de 20,5 mil. euro (68,8 mil. lei), in crestere cu 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Valoarea raportata de companie include doar businessul Jolidon Romania (vanzari la nivel intern si exporturi), fara a fi luate in calcul Jolidon Hungary KFT din Budapesta, Jolidon Italia SRL din Milano si Jolidon France cu sediul la Paris.
Exporturile companiei au depasit, in perioada ianuarie-septembrie, cu 56% valoarea exporturilor din primele noua luni ale anului trecut, ajungand la aproape 7,09 mil. euro, de la 5,06 mil. euro.
Lenjeria si costumele de baie Jolidon au gaist cele mai importante piete de desfacere in Italia, Franta, Ungaria, Germania, dar si in Statele Unite ale Americii, Canada, Japonia, Africa de Sud, Liban sau Israel.
Si vanzarile in reteaua proprie de magazine au crescut cu aproape 40%, ajungand la sase milioane de euro. "In perioada de vara s-a resimtit o crestere a vanzarilor mai ales la costumele de baie, rezultatul fiind influentat de caldura excesiva de anul acesta, dar mai ales de optiunile romanilor pentru vacante in strainatate si in zonele etern calde", a declarat Olga Stanciu, directorul de marketing al Jolidon.
Anul acesta, perioadele cu cea mai accentuata dinamica a vanzarilor au fost lunile de primavara si vara, dar si perioadele de reduceri, tendinta de crestere urmand sa se mentina si in decembrie.
Unul dintre principalele obiective ale companiei este extinderea retelei la nivel intern, ca urmare a deschiderii unui numar din ce in ce mai mare de centre comerciale in intreaga tara.
"In lunile octombrie si noiembrie urmeaza sa mai deschidem zece magazine, printre locatiile vizate fiind marile centre comerciale din Cluj, Targu-Mures, Alba Iulia, Bacau si Brasov", a explicat directorul de marketing al Jolidon.
In prezent, grupul Jolidon, numara peste 3.000 de angajati si un lant de 113 magazine, dintre care 65 de magazine sunt in principalele orase si centre comerciale din Romania, trei in Ungaria, 35 in Italia si zece in Franta in sistem de franciza.
Achizitiile facute atat in tara, cat si in strainatate au adus in portofoliul companiei, pe langa brandurile Jolidon si Prelude, marci ca Argos (din 2004), Infiore si Chiaro Di Luna la inceputul acestui an. "In acest moment lucram la integrarea celor cinci marci si la finalizarea procesului de rebranding", a spus Stanciu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO