Companii

JW Marriott: Peste 20% din veniturile hotelului de cinci stele sunt generate de cele şase restaurante

Hotelul JW Marriott din Bucureşti: Circa 60% dintre clienţii restaurantelor şi lounge-urilor operate de sunt locali, preparatele „vedetă“ fiind sushi, foie gras şi creveţii la tigaie

Hotelul JW Marriott din Bucureşti: Circa 60% dintre clienţii restaurantelor şi lounge-urilor operate de sunt locali, preparatele „vedetă“ fiind sushi, foie gras şi creveţii la tigaie

Autor: Alexandra Cepăreanu

13.12.2019, 18:50 779

Societatea Companiilor Hoteliere Grand, companie ce administrează hotelul JW Marriott din Capitală, a finalizat anul 2018 cu afaceri de peste 133 mil. lei.

Cele şase restaurante şi lounge-uri operate de hotelul de cinci stele JW Marriott Bucharest Grand Hotel gene­rea­ză aproximativ 21% din veniturile pe care le înregistrează hotelul anual, a spus pentru ZF Mirela Bejan, director de marketing al JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

„Ponderea veniturilor generate în restaurantele şi lounge-urile JW Marriott Bucharest Grand Hotel este de aproxi­mativ 21% din totalul veniturilor înre­gistrate de hotel. Hotelul are şase restaurante şi lounge-uri selecte, din care: Cucina – The Italian Kitchen, JW Steakhouse, Champions Sports Bar and Restaurant, Vienna Lounge, Pavilion Lounge şi terasa The Garden, deschisă pe parcursul verii“, a spus Mirela Bejan.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO