Companii

Mahu, La Mama: Noi am crescut cu sub 10%, dar industria e încă în criză

Mahu, La Mama: Noi am crescut cu 10%, dar industria e încă în criză

Foto Silviu Matei

Autor: Cristina Roşca

21.08.2012, 00:06 701

Cătălin Mahu, românul care deţine lanţul de restaurante La Mama şi cafenelele Cafepedia, spune că în şapte luni din acest an businessul pe care îl conduce a crescut cu 10% ca urmare a creşterii numărului de clienţi.

"Suntem pe creştere faţă de anul trecut. Nu vorbim de un avans semnificativ, ci de creşteri de o cifră. Avansul nostru nu trebuie însă privit ca un semnal de revenire a pieţei de restaurante. Este vorba doar de o ajustare a afacerilor restaurantelor La Mama şi a cafenelelor Cafepedia", explică el.

Restaurantele şi cafenelele deţinute de Mahu au în total circa 1.100 de locuri (cu tot cu cele de la terasă) şi 4-5.000 de clienţi pe zi.

"Creşterea vânzărilor din primele luni a venit ca urmare a creşterii numărului de clienţi, bonul rămânând relativ constant", spune Cătălin Mahu.

Românul, care a intrat în acest business acum 13 ani, deţine o reţea de opt restaurante La Mama - şi un al 9-lea în amenajare - şi trei cafenele Cafepedia. În curs de amenajare este şi un club-bar în Centrul Istoric.

În 2011 cifra de afaceri a restaurantelor şi cafenelelor deţinute de Mahu a fost de 4,7 mil. euro, în scădere cu 10% comparativ cu anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO