Companii

Mărcile private nu vor înlocui "clasicele" Ariel sau Coca-Cola

Autor: Cristina Rosca

02.09.2011, 12:57 523

În condiţiile în care în coşurile românilor apar tot mai des produse mărci private, şi Billa, cel mai mare jucător de pe segmentul supermarketurilor după cifra de afaceri, a mizat pe Clever şi My (cosmetice). Piaţa mărcilor private s-a apropiat de 900 de milioane de euro anul trecut, iar în cazul Billa vânzările de mărci private au ajuns la peste 10% din total.

În condiţiile în care cifra de afaceri a fost anul trecut de 1,14 miliarde de lei (271 de milioane de euro), mărcile private au contribuit cu peste 110 milioane de lei (26 de milioane de euro), potrivit estimărilor ZF.

"În cazul mărcilor noastre private mai este loc de creştere, însă nu foarte mult, în condiţiile în care nu poţi veni cu produse care să înlocuiască aşa-numitele clasice, precum Coca-Cola sau Ariel, spre exemplu. Acestea sunt branduri în care s-a investit şi care au câştigat încrederea consumatorilo", spune Sorana Georgia, directorul executiv al companiei.

Dintre produsele mărci private din lanţul Billa cel mai bine se vând produsele alimentare de bază, conservele şi unele cosmetice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO