Companii

Mega Image a rămas cu două branduri după ce a renunţat la Red Market

Autor: Cristina Rosca

24.10.2011, 00:00 565

Retailerul belgian Mega Image a rămas pe piaţa locală doar cu brandurile Mega Image şi Shop & Go după ce a renunţat la magazinele de tip discount Red Market. Acestea din urmă au fost rebranduite la finalul săptămânii trecute în Mega Image, brandul de supermarketuri al companiei.

Toate cele 11 magazine Red Market îşi vor păstra profilul de discounter, potrivit informaţiilor oferite de companie, însă sortimentaţia va creşte cu circa 1.500 de produse, la nivelul magazinelor Mega Image. Formatul Red Market a fost lansat în România în 2009 şi implementat în Bucureşti (5 magazine), Otopeni, Comuna 1 Decembrie, Braşov, Constanţa, Târgovişte şi Găeşti.

"Pe baza unei revizuiri strategice a portofoliului, Mega Image a decis să rebranduiască magazinele Red Market în supermarketuri Mega Image. Operarea sub un singur brand va simplifica operaţiunile pentru organizaţie în ceea ce priveşte publicitatea şi gestionarea sortimentaţiei", spun reprezentanţii Mega Image.

Grupul Mega Image, care mai cuprinde supermarketurile cu acelaşi nume şi magazinele de proximitate Shop & Go, are pe piaţa locală peste 90 de magazine, peste 20 dintre acestea fiind inaugurate în acest an. Retailerul a avut anul trecut afaceri de peste 883 mil. lei (210 milioane de euro), în creştere cu aproape 45% faţă de 2009.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO