Companii

Metro Cash & Carry reia investiţiile şi extinde cu 20% suprafaţa logistică. Investiţiile în zona de logistică sunt de regulă legate de planurile de expansiune ale comercianţilor

Metro Cash & Carry reia investiţiile şi extinde cu 20%...

Autor: Cristina Roşca

20.04.2018, 00:07 1190

Metro Cash & Carry, cel mai vechi jucător de pe piaţa de comerţ modern, care deţine în prezent două spaţii de de­po­zitare în zona Bucureştiului, reia investiţiile în aceas­tă zonă, una dintre cele mai „fierbinţi“ pentru companiile din comerţ.

„În acest an, Metro Cash & Carry România inten­ţio­nează să mărească cu 20% suprafeţele acestor spaţii de de­pozitare“, spun oficialii companiei care a deschis por­ţile comerţului modern în 1996.

Jucătorii din comerţul modern local au ajuns să aibă  - fie în proprietate, fie în chirie - circa 90 de hectare de depozite logistice. Din totalul suprafeţei, mai bine de 55% este în proprietatea reţelelor străine de comerţ.

În plus, într-o zi normală, din cele două depozite din Bucureşti şi din magazinele Metro din ţară se livrează marfa către clienţii companiei, folosind în medie alte 100 de camioane. „Aşadar, este vorba atât despre o flotă sub­con­tractată, cât şi despre o flotă proprie“, adaugă repre­zen­tanţii Metro Cash & Carry.

Metro Cash & Carry este unul dintre cei mai im­por­tanţi jucători locali din comerţ, cu afaceri de circa 968 mil. eu­ro în 2016 (ultimul an pentru care există date publice) şi 30 de magazine pe format cash & carry.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO