Companii

Olym­pus: În lactate, consumul din România ur­mează tendinţa inter­na­ţională spre ia­ur­tul gre­cesc

Olym­pus: În lactate, consumul din România ur­mează...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

05.01.2013, 10:47 1836

Ilias Pliatsi­kas, directorul general al Olym­pus Dairy Industry, companie elenă specializată în producţia de lactate, afirmă că firma pe care o conduce se va fo­cu­sa în perioa­da urmă­toare pe con­so­lidarea ce­lor do­uă bran­duri cu care este pre­zentă pe piaţa ro­mâ­neas­că: Oly (lap­te, iaurt, smân­­tâ­nă) şi Olympus (tele­mea, iaurt gre­cesc).

"Cele mai vân­dute pro­du­se, până în prezent, sunt te­le­mea­ua şi iaurturile. De altfel, România ur­mează tendinţa inter­na­ţională în ceea ce priveşte consu­mul de lactate, un ac­cent puternic, în ulti­mii ani, punându-se pe ia­ur­tul gre­cesc. Estimă­ri­le noastre ara­tă că iaurtul grecesc va ajunge la o cotă de pia­ţă de 15% în categoria iaurt în ur­mă­torii ani, cu condiţia ca şi piaţa să atin­gă un anu­­mit nivel de maturitate", a menţionat el.

Citiţi articolul integral pe zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO