Ilias Pliatsikas, directorul general al Olympus Dairy Industry, companie elenă specializată în producţia de lactate, afirmă că firma pe care o conduce se va focusa în perioada următoare pe consolidarea celor două branduri cu care este prezentă pe piaţa românească: Oly (lapte, iaurt, smântână) şi Olympus (telemea, iaurt grecesc).
"Cele mai vândute produse, până în prezent, sunt telemeaua şi iaurturile. De altfel, România urmează tendinţa internaţională în ceea ce priveşte consumul de lactate, un accent puternic, în ultimii ani, punându-se pe iaurtul grecesc. Estimările noastre arată că iaurtul grecesc va ajunge la o cotă de piaţă de 15% în categoria iaurt în următorii ani, cu condiţia ca şi piaţa să atingă un anumit nivel de maturitate", a menţionat el.
Citiţi articolul integral pe zfcorporate.ro
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels