♦ Divizia Nestlé Professional din cadrul grupului elveţian Nestlé are din 2020 în portofoliul din România produse pe bază de plante, alternative la cele din proteină animală ♦ E vorba de patru produse din gama Garden Gourmet ♦ Acestea sunt distribuite în HoReCa, dar sunt şi vândute în reţeaua Metro Cash&Carry, în hipermarketurile Carrefour şi în benzinăriile Mol şi OMV.
Alimentele verzi, cele realiÂzaÂte din plante ca alternativă la carne ori lactate, îşi găsesc tot mai mulÅ£i adepÅ£i în RoÂmânia ÅŸi în lume, atât în rânÂdul veÂgeÂtaÂrienilor ÅŸi veganilor convinÅŸi, cât în rândul celor care vor să consume mai rar produse din proteină animală. Motivele pentru care oamenii se orientează ÅŸi către astfel de proÂduÂse – fie că e vorba de burgeri din proteină din mazăre, fie că e vorba de lapte de fistic – sunt variate, de la grija penÂtru planetă ÅŸi pentru animale la probleme de sănătate.
„PiaÅ£a produselor plant based este în continuă creÅŸtere, iar numărul persoanelor flexitariene, dornice să îşi diminueze consuÂmul de carne, se află pe un trend ascendent la nivel mondial, dar ÅŸi în România“, spune Ovidiu Tunaru, business executive officer, Nestlé Professional.