Companii

Preturile de pe piata imobiliara franeaza extinderea Gregory's

Preturile de pe piata imobiliara franeaza extinderea Gregory's
12.10.2007, 15:43 9

Lantul elen de restaurante de tip fast-food Gregory's isi va mari reteaua cu doua unitati pana la sfarsitul lunii octombrie in urma unei investitii medii individuale de aproximativ 100.000 de euro, iar pana la sfarsitul anului reprezentantii companiei au planificat deschiderea a inca unei unitati. In aceste conditii lantul de restaurante care va opera sub brandul Gregory's va ajunge la 13 unitati pana la sfarsitul anului, cu una mai putin fata de planul anuntat initial de reprezentantii companiei.
"Din pacate, din cauza situatiei de pe piata imobiliara nu am reusit sa asiguram in timp util contracte pentru toate cele patru locatii in acest an si, in consecinta, intentionam sa deschidem doar trei locatii pana la sfarsitul acestui an in loc de patru cum era planificat", spune Cristian Mesaros, directorul general al Gregory's Romania. Principala problema cu care sunt confruntati retailerii de genul Gregory's este decalajul mare la livrarea proiectelor imobiliare.
"Teoretic, acestea exista pe hartie, dar nu sunt palpabile. In plus, aceasta lipsa de spatii duce la o concurenta sporita intre cei care-si doresc sa fie prezenti intr-o anumita cladire de birouri", mai spune Mesaros.
Gregory's a deschis prima locatie din acest an pe 29 august in zona Pipera Tunari in cladirea de birouri North Center.
"In cursul lunii octombrie se va deschide a doua locatie in Piata Victoriei, iar pana la sfarsitul anului planuim sa mai deschidem inca o locatie", a mai precizat Mesaros.
Reprezentantul Gregory's nu a precizat ce impact va avea deschiderea celor patru unitati asupra cifrei de afaceri a companiei, dar tinand cont de faptul ca pentru anul acesta estimarile Gregory's indicau o cifra de afaceri de 4,5 mil. euro cu 10 restaurante, este de asteptat ca noile unitati sa aduca un plus de aproximativ 2 mil. euro.
In legatura cu intentia companiei de a intra pe piata din provincie prin intermediul acordarii de francize, reprezentantul companiei spune ca deocamdata aceste planuri nu au fost finalizate.
Gregory's este prezent pe piata locala prin intermediul a doua branduri, Gregory's (partea de fast-food) din anul 2000, si Coffeeright, nume introdus in 2002. Principalii concurenti sunt Spring Time, Snack Attack sau McDonald's.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO