Companii

Pro Tv, lider de audienta pe toate programele in 2008

Pro Tv, lider de audienta pe toate programele in 2008

Stirile de la ora 19,00 prezentate de Andreea Esca nu au avut concurent in 2008

07.01.2009, 18:59 33

Postul de televiziune Pro TV a fost si in 2008 lider de audienta printre televiziunile romanesti, inregistrand pe publicul sau comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani o audienta medie pe tot anul de 2,6 puncte de rating si 16,5% cota de piata.

In acelasi timp, principalul concurent - Antena 1, detinut de familia Voiculescu, a obtinut o audienta medie de doar 1,5 puncte de rating si 9,4% cota de piata, urmat la distanta foarte mica de postul Acasa (care face parte din aceeasi companie ca si Pro TV) cu 1,3 puncte de rating si 8,1% cota de piata
Conform oficialilor Pro TV, situatia nu se schimba nici la nivelul intregului public din mediul urban, unde postul a inregistrat o audienta medie de 2,6 puncte de rating si 14,1% cota de piata, iar Antena 1- 1,8 puncte de rating si 9,7% cota de piata, urmata de Acasa cu 1,4 puncte de rating si 7,7% cota de piata.
In ceea ce priveste audienta medie inregistrata in prime-time pe tot anul 2008 (intervalul de maxima audienta cuprins intre orele 19.00 si 23.00), Pro TV se mentine in top cu un rating aproape dublu fata de cel al Antenei 1. Astfel, pe publicul sau comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro TV inregistreaza 6,5 puncte de rating si 19,7% cota de piata, urmat fiind de Antena 1 cu 3,8 puncte de rating si 11,4% cota de piata. La nivelul intregii populatii urbane situatia ramane neschimbata, Pro Tv instalandu-se confortabil pe locul I cu 6,3 puncte de rating si 16,1% cota de piata.
Anul 2008 a insemnat pentru Stirile Pro TV nu numai foarte multe puncte de rating, dar si recunoasterea internationala a performantelor jurnalistilor Pro TV, care au fost recompensati cu un premiu Emmy pentru campania "Tu stii ce mai face copilul tau?". Principala editie de Stiri de la ora 19,00 prezentate de Andreea Esca - principala vedeta a postului, iar in week-end de Oana Andoni, nu a avut concurent. In timp ce Pro TV a inregistrat pe publicul sau comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani o audienta medie de 8,3 puncte de rating si o cota de piata de 30%, Antena 1 a avut aproape de trei ori mai putin: 3,3 puncte de rating si 11,8% cota de piata. Pe intreg publicul din mediul urban, Stirile Pro TV de la ora 19,00 au inregistrat anul trecut o audienta medie de 8,9 puncte de rating si o cota de piata de 25,8%, in timp ce Antena 1 obtinea doar 4,8 puncte de rating si 13,8% cota de piata. Cel mai vizionat film al anului la Pro TV a fost "Curierul" (The Transporter), cu Jason Statham in rolul principal.
Postul de televiziune Pro TV face parte alaturi de Acasa, Pro TV International, PRO Cinema, Sport.ro si MTV Romania, din compania PRO TV SA, detinuta in proportie de 95% de grupul american Central European Media Enterprises. Adrian Sarbu detine restul de 5%. Sarbu este proprietarul grupului MediaPro, care detine si ZF.
 
 
 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO