Companii

Publicitatea pe internet va creste cu 40%

11.04.2008, 20:41 23

Investitiile nete ale advertiserilor in publicitatea pe internet vor creste in acest an cu aproximativ 40%, confom celei de-a opta editii a anuarului Media & Advertising lansat ieri de agentia de presa Mediafax.
Pe locurile urmatoare se situeaza investitiile realizate pe canalele de televiziune (33%), cinema (aproape 22%), radio (19%), presa scrisa (18%), panotaj si evenimentele de promovare (18%), potrivit aceleiasi surse care citeaza un studiu realizat la cererea Mediafax de departamentul de cercetare al MediaPro.
Mediile de promovare care se vor dezvolta cel mai mult in urmatorii cinci ani din punctul de vedere al investitiilor sunt considerate a fi internetul, televiziunea si panotajul. In ceea ce priveste tendintele din publicitatea online, principalii jucatori din domeniu mentioneaza cresterea bugetelor pentru internet ale clientilor de publicitate importanti (n.red. - domeniile bancar, telecom si auto), diversificarea mijloacelor de comunicare online si accentul mai mare pus pe interactivitate.
"Mediafax Annual Report - Media & Advertising 2008 face o analiza a pietei locale si internationale de profil din 2007, dar anticipeaza si fenomene care se vor petrece in decursul acestui an in domenii precum media planning, outdoor, productie publicitara, web advertising, PR si presa online. La fel ca precedentele editii, anuarul a fost conceput ca un instrument de lucru util pentru specialistii in comunicare", spune Cristina Blanaru, redactorul-sef al anuarului. A opta editie a anuarului este structurata pe patru sectiuni principale: Marketing, Advertising, Mass-Media si Tipografii. Mediafax Annual Report - Media&Advertising este o publicatie de specialitate dedicata furnizorilor, consumatorilor si operatorilor din mass-media, publicitate, marketing si PR. Mediafax este cel mai mare furnizor de informatie generala si de afaceri din Romania. Infiintata in 1991, compania face parte din cel mai mare trust media din Romania, MediaPro, si are peste 2.000 de clienti din mass-media, sectorul public si cel de afaceri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO