Companii

Raluca Radu, CEO al Answear: Din toate studiile se vede că aşteptările sunt către „next day delivery“, aşa că ne uităm şi noi la cum putem micşora timpii de livrare. Answear, retailer online de fashion din Polonia, este prezent în România din 2015

Raluca Radu, CEO Answear: Am câştigat noi categorii de public, a intrat un public premium în online, care venea din malluri, am venit cu branduri pe care nu le aveam înainte.

Raluca Radu, CEO Answear: Am câştigat noi categorii de public, a intrat un public premium în online, care venea din malluri, am venit cu branduri pe care nu le aveam înainte.

Autor: Mirabela Tiron

10.04.2023, 16:15 143

Raluca Radu, CEO al Answear, spune că anul 2023 a început pe creştere, după ce odată cu ridicarea restricţiilor piaţa de fashion a explodat, iar afacerile au crescut cu 30% în primele luni faţă de perioada similară a anului trecut.

„În online avem marele avantaj de a vedea imediat evoluţia cererii atât la nivel de căutări în Google, cât şi ca trafic pe site. Deservim o plajă largă de tipologii de public. Anul a început pe creştere, odată cu ridicarea restricţiilor piaţa de fashion a explodat. Avem creştere de 30% faţă de anul trecut, iar aşteptările sunt ca acest an să fie sub fenomenul că am scăpat de COVID-19 şi vrem să recuperăm toate călătoriile, deci va fi nevoie de haine, pantofi, genţi“, a declarat ea în cadrul emisiunii Meeting Office, realizată de ZF cu Mobexpert.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO