Companii

Renault se bazeaza pe Symbol pentru a-si revitaliza vanzarile

Renault se bazeaza pe Symbol pentru a-si revitaliza vanzarile
21.09.2008, 21:03 14

Renault Romania, reprezentantul marcii franceze pe piata locala, a demarat livrarile celei de-a doua generatii a lui Symbol, sedanul de clasa mica al modelului, al carui pret este cuprins intre 7.990 de euro, cu TVA inclusa pentru versiunea de baza echipata cu motorul pe benzina de 1,2 litri si 75 CP si 11.490 de euro pentru dieselul de 1,5 litri dCi de 85 CP cu echiparea de top. In primele opt luni vanzarile autoturismelor Renault au inregistrat o scadere de 25%, la un volum de 14.820 de unitati, in conditiile in care generatia precedenta a lui Symbol a inregistrat o reducere de 18% a vanzarilor, la 7.527 de unitati, valoare care reprezinta peste 50% din vanzarile constructorului francez pe piata locala in primele opt luni ale anului. "Symbol este un model important pentru Renault. In Romania este unul dintre cele mai vandute autoturisme, iar prin acest nou model de volum credem ca ne vom redresa vanzarile in Romania", a declarat Jacques Daniel, directorul comercial al Renault pe piata locala, fara a oferi un target precis de vanzari pentru noul model. Symbol concureaza pe piata locala cu Chevrolet Aveo, Hyundai Accent si Fiat Albea, modele care au inregistrat scaderi de 33%, 37% si respectiv 54%. Potrivit declaratiilor oficialilor Renault, noul Symbol nu reprezinta un competitor pentru Logan, fiind incadrat intr-un segment superior de pret.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO