Retail&Agrobusiness

Afacerile Coca-Cola au stagnat la 190 mil. € în primul semestru. „Cererea internă şi încrederea consumatorilor rămân sub presiune“

Estonianul Jaak Mikkel este din iunie directorul general al companiei Coca-Cola HBC. El lucrează în cadrul Coca-Cola HBC din anul 2008, iar înainte a lucrat timp de zece ani în cadrul companiei Shell. El l-a înlocuit pe francezul Stephane Batoux.

Estonianul Jaak Mikkel este din iunie directorul general al companiei Coca-Cola HBC. El lucrează în cadrul Coca-Cola HBC din anul 2008, iar înainte a lucrat timp de zece ani în cadrul companiei Shell. El l-a înlocuit pe francezul Stephane Batoux.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

07.11.2014, 19:00 284

Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a înregistrat în primul semestru o cifră de afaceri de 837 milioane de lei (circa 190 milioane de euro), nivelul fiind asemănător cu cel atins în aceeaşi perioadă a anului anterior, arată o analiză a ZF pe baza datelor publice.

Rezulta­tul vine du­pă ce un raport al companiei-mamă Coca-Cola HBC ara­tă o contracţie a volumelor din România în primul semestru al acestui an cu până la 10% ( high single digit) comparativ cu perioada similară din 2013, gigantul punând scăderea pe seama mediului comercial dificil şi a presiunii promoţiilor competitorilor. Anul acesta este al şaselea la rând în care îmbuteliatorul nu reuşeşte să-şi crească volumul de vânzări în prima parte a anului. Reprezentanţii Coca-Cola HBC nu au comentat rezultatele până la închiderea ediţiei.

Afacerile producătorului s-au mai aşezat anul acesta în condiţiile în care anul trecut Coca-Cola HBC România a avut o cifră de afaceri de 1,8 mld. lei (410 mil. euro), în scădere cu 7% comparativ cu anul precedent. Nici anul trecut prima parte a anului nu a adus creştere a afacerilor îmbuteliatorului, rulajele contractându-se cu circa 5%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO