Retail&Agrobusiness

Cel mai des la ofertă: una din zece promoţii este la detergentul de rufe, la bere, vin sau salam

Cel mai des la ofertă: una din zece promoţii este la...

Autor: Cristina Rosca

19.07.2016, 00:05 297
Detergentul de rufe, berea, vinul şi salamul sunt categoriile de produse afla­te cel mai des la promoţii în cata­loa­gele retailerilor alimentari, semn că aceste pieţe sunt puternic concuren­ţiale.
 
Pe segmentul detergenţilor spre exem­plu, lupta se dă între giganţi inter­naţionali precum Procter & Gamble, Unilever sau Henkel, care au şi bu­ge­tele necesare pentru promovare. Lupta crâncenă între branduri se vede astfel în preţul de la raft care se află des la ofertă, reducere sau promoţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO