Retail&Agrobusiness

De ce nu se dezvoltă comerţul stradal în România? Lipsa parcărilor, a magazinelor-ancoră şi a strategiilor autorităţilor locale ţin pe loc dezvoltarea magazinelor stradale

De ce nu se dezvoltă comerţul stradal în România?...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

04.06.2018, 16:40 776

Braşov, Sibiu, Timişoara, Cluj-Napoca, Piteşti şi Oradea sunt oraşele din provincie în care zonele de retail stradal sunt cele mai dezvoltate la nivelul întregii ţări, în condiţiile în care tot mai puţine magazine se deschid şi rezistă în afara centrelor comerciale moderne, po­trivit unui studiu realizat de compania de consultanţă imobiliară Activ Property Services.

„Retailul stradal din Ro­mânia rămâne deficitar în comparaţie cu Europa Centrală şi de Vest ca urmare a investiţiilor scăzute, a lipsei maga­zinelor-ancoră şi a locurilor de parcare, precum şi a absenţei unor strategii din partea autorităţilor locale“, se arată în raportul anual al Activ Property Services.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO