Retail&Agrobusiness

Dezvoltatorul brandului Alfredo Seafood estimează vânzări de 12 mil. lei pe segmentul HoReCa

Dezvoltatorul brandului Alfredo Seafood estimează...

Autor: Cristina Bellu

29.06.2017, 11:21 163

Romfood Trading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România şi dezvoltatorul mărcii Alfredo Seafood, estimează pentru anul în curs vânzări de aproximativ 12 milioane de lei (2,6 mil. euro) în reţeaua HoReCa, în creştere cu 20% faţă de anul precedent.

„Piaţa pe zona HoReCa este extrem de dinamică, iar tendinţa de creştere pe care am observat-o în portfoliul de produse Alfredo Seafood este valabilă la nivelul întregului segment. În România au început să apară tot mai multe restaurante de inspiraţie meditaraneeană sau asiatică, pentru că există cerere în acest sens”, spune Mihai Cristian Dărmănescu, Director General al Romfood Trading.

Dacă segmentul restaurantelor îşi va menţine ritmul de dezvoltare, Romfood Trading ia în considerare ca anul viitor să crească portofoliul de produse Alfredo Seafood care să fie distribuite pe canalul HoReCa.

Circa 15% din vânzările totale ale dezvoltatorului sunt realizate în reţeaua de restaurante, în timp ce 35% din produse se distribuie pe canalele de retail tradiţional, iar 50% sunt orientate către zona de comerţ modern, în marile lanţuri de hipermarketuri.

Capitala şi oraşele situate în apropierea Mării Negre deţin supremaţia în ceea ce priveşte consumul de peşte, în timp ce zona Ardealului rămâne la un nivel mai scăzut, potrivit reprezentanţilor companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO