Retail&Agrobusiness

​Dochiţa Zenoveiov, brand Innovator Inoveo: Brandul „made in Romania” nu punctează foarte bine pe zona de calitate

​Dochiţa Zenoveiov, brand Innovator Inoveo: Brandul...

Autor: Georgiana Mihalache

20.09.2016, 15:40 353

Produsele care provin din România nu sunt catalogate în străinătate drept unele de calitate, comparativ cu pieţele din alte ţări, şansa României putând fi reprezentată de industria de IT, a spus  a spus Dochiţa Zenoveiov, brand Innovator Inoveo, la conferinţa ZF Branduri Româneşti.

„Brandul made in Romania nu punctează foarte bine pe zona de calitate. Ar trebui să vedem ce funcţionează foarte bine, exportăm foarte mult IT, poate aici ar fi şansa noastră”, a spus Dochiţa Zenoveiov.

Alte declaraţii:

„Sunt şase piloni pe care se construieşte un brand de ţară: oameni, export, politica de investiţii şi de migraţie, partea politică şi diplomatică, turism şi cultură. Dacă am puncta aceşti şase vectori vedem că lucrul care ne doare este partea de diplomatică şi politică, cred că celelalte funcţionează.

Sunt pârghii care nu ne lasă să facem business aşa cum vrem. Un studiu realizat pe expaţi spunea acum şase ani că expaţii au considerat ca este un fel de retrogradare când au prim vestea că trebuie să conducă business-ul în România şi  ulterior 70% au rămas aici”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO