Retail&Agrobusiness

Harghita şi Covasna sunt exclusiv terenul de bătaie al retailerilor cu preţuri mici

Harghita şi Covasna sunt exclusiv terenul de bătaie al...

Autor: Cristina Rosca

09.09.2015, 00:05 618
Harghita şi Covasna, două dintre cele mai sărace judeţe ale ţării, au intrat pe „radarul” a doar patru retaileri străini dintre care trei jucători care au politică de discount.
 
Astfel, cele două judeţe sunt singurele din România care nu au reuşit să atragă decât patru dintre cei 12 jucători din comerţul modern local.
 
În cele două judeţe din inima ţării au deschis magazine discounterii Lidl şi Penny Market, lanţul de hipermarketuri cu preţuri mici Kaufland şi super­marketurile Profi.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO