Retail&Agrobusiness

Heineken aduce al doilea brand de cidru pe piaţa locală şi „atacă“ lanţurile de supermarketuri

Heineken aduce al doilea brand de cidru pe piaţa locală...

Autor: Cristina Rosca

17.07.2015, 00:05 2001
Heineken, unul dintre cei mai mari jucători din industria locală de bere, a adus în România al doilea brand de cidru - Old Mout Cider - la doar patru luni după ce a atacat acest segment de piaţă cu brandul Strongbow. Noul brand se poziţionează pe segmentul premium, în timp ce Strongbow se adresează clienţilor cu venituri medii.
 
Old Mout Cider, un cidru originar din Noua Zeelanda, este deja prezent pe rafturile magazinelor din comerţul modern, în reţele precum Kaufland sau Mega Image. Reprezentanţii Heineken nu au oferit detalii despre noul produs afirmând că în această perioadă compania se află în silent period, perioadă ce precede anunţarea rezultatelor la nivel mondial.
 
Heineken are în portofoliu branduri de bere precum Ciuc, Bucegi, Silva, Golden Brau, dar şi Gambrinus, Harghita sau Amstel. Anul acesta, Heineken a intrat pe piaţa cidrului, primul produs pe care îl lansează în afara domeniului său tradiţional, berea. Olandezii au adus iniţial în România cidrul Strongbow (o băutură fermentată din mere cu un conţinut de alcool de 4,5%) produs la sud în Bulgaria. Compania olandeză Heineken a ales Bulgaria drept centru pentru îmbutelierea şi exportul de cidru în Balcani şi Europa Centrală şi de Est, scria recent agenţia Novinite. La lansarea Strongbow în România oficialii companiei afirmau că vor să ducă brandul în câteva sute de puburi şi în marile reţele de comerţ modern de pe piaţa locală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO