Retail&Agrobusiness

​Ioana Romanescu, fondator Cupcake Philosophy: Nu există un manual care să te ghideze dar puterea de a reuşi stă în puterea antreprenorului şi în credinţa lui pentru brandul pe care l-a dezvoltat

Videoconferinţa Branduri Româneşti pentru revenirea economiei

​Ioana Romanescu, fondator Cupcake Philosophy: Nu...

Autor: Miruna Diaconu

28.05.2020, 15:05 165

Ioana Romanescu, fondator Cupcake Philosophy, spune că nu există nicio reţetă de succes pentru un antreprenor, dar pentru a trece prin situaţii dificile ca cea cauzată de COVID19  e nevoie de reinventarea businessului şi de încrederea în brandul pe care antreprenorul a reuşit să îl creeze.

“Am ajuns la concluzia că nu există un manual care să te ghideze dar consider că puterea de a reuşi stă în puterea antreprenorului şi în credinţa lui pentru brandul pe care l-a dezvoltat. Pe partea de clienţi, am avut foarte multe acţiuni pe care le-am luat,  am crescut partea de comunicare şi de marketing, am investit foarte mult în social media, ne-am dorit să transmitem mesajul că ne desfăşurăm în continuare activitatea, nu am dispărut şi suntem încă pe barricade”, spune Ioana Romanescu, fondator Cupcake Philosophy, în cadrul videoconferinţei Branduri Româneşti pentru revenirea economiei organizată de ZF în parteneriat cu Raiffeisen Bank.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO