În urmă cu circa un an producţia în sistem lohn avea o pondere de 80% în business, pe când retailul propriu aducea 20% din încasările companiei.
Producătorul local de cămăşi Braiconf, unul dintre cele mai vechi branduri româneşti, cu o istorie de 67 de ani, are momentan 16 magazine proprii şi vrea să mai deschidă două în acest an şi încă unul în primul trimestru din 2018.
„Momentan, retailul propriu (reţeaua de magazine - n. red.) contribuie cu 30% la totalul businessului, pe când producţia în sistem de lohn aduce 70%. În urmă cu circa un an raportul era 20-80%, iar idealul este ca retailul să ajungă majoritar, să se inverseze ponderile“, spune Raluca Găleată, director de marketing în cadrul companiei. Ea spune că Braiconf Brăila produce pentru retaileri internaţionali poziţionaţi pe segmentul premium, însă nu înaintează nume din cauza contractelor de confidenţialitate. Totuşi, preţul plătit de un retailer pentru lohn este foarte mic, astfel că valoarea adăugată este pe măsură.