Retail&Agrobusiness

Mega Image a vândut produse sub marcă proprie de 122 milioane euro

Mega Image a vândut  produse sub marcă proprie de 122...

Autor: Ana Maria Petcana

25.08.2014, 14:15 274

Conform unor declaraţii anterioare ale CEO-ul Delhaize, Frans Muller, accelerarea dezvoltării mărcilor proprii şi îmbunătăţirea serviciilor se numără printre obiectivele grupului belgian în România.

Mărcile private comercializate de Mega Image sunt 365, Gusturi Româneşti şi Delhaize.

În 2013, Mega Image a raportat un profit net de 55,1 milioane lei (12,5 milioane euro), în creştere cu 18%, la afaceri de 2,34 miliarde lei (530 milioane euro), cu 33% mai mari, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor Publice.

Mega Image este unul dintre cei mai activi retaileri de pe piaţa locală, cu peste 30 de noi magazine deschise de la începutul anului, reţeaua numărând în prezent 331 de unităţi, dintre care 174 supermarketuri Mega Image, 157 magazine de proximitate Shop&Go şi un magazin de produse congelate AB COOL FOOD.

De altfel, Mega Image a fost cea mai dinamică reţea din România, dar şi la nivelul din grupului Delhaize, în ceea ce priveşte deschiderile de magazine atât în 2013, cât şi în 2012, când s-a extins cu 104 şi respectiv cu 88 de unităţi.

În martie anul acesta, Frans Muller anunţa continuarea extinderii pe piaţa locală, în special în Bucureşti, şi dezvoltarea unui depozit nou, care să susţină planurile de expansiune. Potrivit Delhaize, Mega Image deţinea în 2013 o cotă de 21,7% din piaţa de profil din Capitală.

La începutul lunii august, Delhaize a anunţat şi preluarea a 20 din cele 22 de magazine operate de reţeaua Angst, după ce compania locală s-a retras dintr-o colaborare cu Carrefour, tranzacţie ce urmează să fie aprobată de Consiliul Concurenţei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels


AFACERI DE LA ZERO