Retail&Agrobusiness

Mega Image, reţeaua cu 835 de magazine: Cererea pentru cumpărăturile online a crescut în această perioadă şi am alocat investiţii suplimentare pentru a accelera dezvoltarea

Adrian Nicolaescu, vicepreşedinte marketing, e-commerce, comunicare şi sustenabilitate la Mega Image.

Adrian Nicolaescu, vicepreşedinte marketing, e-commerce, comunicare şi sustenabilitate la Mega Image.

Autor: Cristina Roşca

14.12.2020, 12:00 537

Compania are 835 de magazine offline - supermarketuri şi unităţi de proximitate-, un magazin propriu online şi un par­te­ne­riat cu eMAG. Mai nou, retailerul Mega Image a lansat un serviciu propriu de livrare rapidă, în 90 de minute, pentru cum­părăturile realizate prin aplicaţia de mobil din supermarketul online al companiei. Pentru acest serviciu sunt disponibile 2.000 de produse alimentare şi pentru casă.

În acelaşi timp, pentru a susţine acti­vi­ta­tea de e-commerce, compania a dez­voltat un depozit dedicat, în apro­pie­rea Bucu­reştiului, în Chitila, care se în­tinde pe o suprafaţă de 4.600 mp şi prin care proce­se­le de sortare, împa­chetare şi rea­pro­vi­zio­na­re sunt eficien­tizate. Pro­iect­ul face parte din Chitila Logistics Hub şi este dez­volt­at de Globalworth în aso­ciere cu Global Vision.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO