Retail&Agrobusiness

Penny Market trage tare înainte de sărbători şi ajunge la 182 de magazine

Penny Market, concept al grupului german Rewe, este prezent pe piaţa românească din 2005, când a deschis primul magazin pe piaţa local

Penny Market, concept al grupului german Rewe, este prezent pe piaţa românească din 2005, când a deschis primul magazin pe piaţa local

Autor: Alina-Elena Vasiliu

24.12.2015, 00:06 698
Reţeaua de magazine Penny Market încheie anul 2015 cu încă cinci unităţi în portofoliu - două în Bucureşti şi câte unu în Feteşti, în Focşani şi în Rovinari, ajungând la un total de 182 de unităţi sub două branduri. În acest an compania a deschis în total 11 unităţi cu cele din decembrie.
 
De fapt, la fel ca în fiecare an, compania a tras tare pe final de an pentru a prinde sărbătorile cu un număr cât mai mare de unităţi. Astfel, din totalul celor 11 noi magazine de tip discount, opt au fost deschise din octombrie până în prezent. Investiţia într-un astfel de magazin variază între 1 şi 2 milioane de euro, potrivit datelor ZF.
 
Penny Market merge cu magazine construite de la zero, de regulă pe terenuri proprii, de aceea există o sezonalitate a deschiderilor, de regulă toamna şi primăvara.
 
Penny Market, concept al grupului german Rewe, este prezent pe piaţa românească din 2005, când a deschis primul magazin pe piaţa locală. Din reţeaua sa fac parte 173 de magazine Penny Market şi 8 magazine XXL Mega Discount.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO