Retail&Agrobusiness

PET-ul face primul pas înapoi pe piaţa apelor minerale şi coboară sub 98% din vânzări

PET-ul face primul pas înapoi pe piaţa apelor minerale...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

20.12.2019, 18:20 434

Ambalajele tip PET reprezintă în acest an 97,7% din vânzările în volum de pe piaţa apelor îmbuteliate, arată estimările companiei de cercetare de piaţă Market Vector.

Astfel, PET-ul începe să piardă teren în faţa sticlei după ce în ultimele două decenii ambalajele din plastic au ajuns să do­mi­ne piaţa. Astfel, datele din publicaţia „Ghidul ape­lor minerale natu­rale“ arată că la începutul anilor ’90 vânzările de apă se făceau integral în amba­laje de sticlă. Însă, din a doua parte a anilor ’90 PET-ul începe să câştige teren pe piaţa apelor mi­ne­rale, iar după 2010 a ajuns aproape la 99% din piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO