♦ Opt suplimente nutritive vor fi produse pe platforma de la Iaşi a producătorului Antibiotice, sub brandul VetAria ♦ În şase ani, până în 2030, produsele veterinare din portofoliul companiei vor genera 10% din cifra de afaceri, în estimările companiei.
Antibiotice Iaşi, cel mai mare producător de medicamente cu capital românesc, mizează pe dezvoltarea liniei de produse veterinare şi pune pe piaţă opt suplimente nutritive destinate „prietenilor necuvântători“.
Estimările companiei sunt ca în 2030 întreg portofoliu de produse dedicat animalelor să genereze 10% din cifra de afaceri a producătorului, adică 25 mil. euro. Potenţialul pieţei şi cererea crescută a iubitorilor de animale au determinat compania să dezvolte noi produse.
„Antibiotice lansează o nouă linie de business, cea pentru gama de suplimente veterinare, sub brandul umbrelă VetAria, în acord cu planul de afaceri „The Future Together“ al companiei. (…) Începem un nou drum, inovator, parte din actuala etapă de modernizare a portofoliului şi de fructificare a unui potenţial în pieţe noi, cu parteneriate consolidate şi cu noi produse“, a declarat Ovidiu Băţaga, director executiv direcţia vânzări naţionale, Antibiotice Iaşi.