Retail&Agrobusiness

Pizza Hut Delivery a avut afaceri de peste 7 mil. euro din livrările de pizza, iar businessul a crescut cu 30%

Dan Ilie, director executiv Pizza Hut Delivery: „Achiziţionarea dreptului de operare a francizei presupune un cost de 25.100 de euro. În total, investiţia pentru deschiderea unui restaurant la cheie este de 200.000 de euro.“

Dan Ilie, director executiv Pizza Hut Delivery: „Achiziţionarea dreptului de operare a francizei presupune un cost de 25.100 de euro. În total, investiţia pentru deschiderea unui restaurant la cheie este de 200.000 de euro.“

Autor: Alina-Elena Vasiliu

06.04.2017, 00:05 576
Pizza Hut Delivery a avut anul trecut un rulaj de 7,2 milioane de euro, în creştere cu 30% faţă de 2015,  în cele 12 unităţi pe care le operează în Bucureşti şi în ţară, cu o medie de 600.000 de euro per unitate.
 
„În 2016, am deschis, pe final de an, trei noi locaţii, în Bucureşti, în Popeşti-Leordeni şi în Braşov. În oraşele unde populaţia depăşeşte 250.000 de locuitori, ne gândim să deschidem şi câte o a doua unitate. Anul acest vizăm oraşele unde încă nu suntem pre­zenţi, precum Timişoara, Craiova, Iaşi, Ora­dea, Arad, Brăila, Galaţi, dar ne uităm şi la zone din Capitală, precum Prelungirea Ghen­cea sau Colentina“, spune Dan Ilie, director executiv Pizza Hut Delivery România.
 
Compania şi-a propus să ajungă la 30 de unităţi în total în următorii trei ani, ceea ce înseamnă încă 18 inaugurări. În prezent, există 12 locaţii Pizza Hut Delivery, nouă în Bucureşti şi câte una în Cluj-Napoca, Braşov şi Popeşti-Leordeni.
 
„Anul trecut am avut o creştere de 30% a cifrei de afaceri. Media vânzărilor pe o singură unitate a fost anul trecut de 600.000 de euro. În total, 30% din comenzi s-au făcut în mediul online“, mai spune Dan Ilie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO